Mountainbike în Băneasa la ŠKODA Green Challenge

ŠKODA revine cu o nouă ediție a competiției ŠKODA Velo Challenge, într-un format nou, care se va desfășura sâmbătă, 20 iunie 2015, în Pădurea Băneasa.

skoda green challenge 2015

De anul acesta, ŠKODA Velo Challenge se transformă în ŠKODA Green Challenge și oferă un program de activități destinate atât angajaților, cât și întregii familii. Astfel, cea de-a cincea ediție a competiției va reuni curse de ciclism, alergare și activități pentru copii.

Competiția de ciclism de tip ștafetă pentru echipe din companii își așteaptă în luna iunie concurenții să participe în echipe formate din doi sau patru membri. Totodată, va fi organizată o competiție individuală de alergare, precum și o cursă de ciclism și alergare pentru echipe formate din doi membri. În plus, ŠKODA pregătește anul acesta și o serie de activități și concursuri pentru cei mici. Mai multe detalii despre ŠKODA Green Challenge sunt disponibile pe site-ul oficial  www.skodagreenchallenge.ro

“Ne bucurăm că suntem la cea de-a cincea ediție consecutivă a competiției. Anul acesta, prin ŠKODA Green Challenge, dorim să oferim noi provocări participanților și totodată să ne îndreptăm atenția și către familii și cei pasionați de alergare. Promovăm în acest fel, pe lângă spiritul de echipă, și un stil de viață activ, distracția și activitățile de familie”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.

În edițiile precedente, ŠKODA Velo Challenge a fost organizată ca o competiție de tip ștafetă pentru angajații din companiile mari și mici, care se înscriau în echipe de câte patru concurenți (categorii: masculin, feminin sau mixt). Fiecare echipă din concurs a avut de parcurs, într-un timp limită de patru ore, un total de 40 de kilometri prin pădurea Băneasa.

Conceptul și implementarea proiectului sunt realizate de agențiile Frank, MSPS și Oxygen, care formează un grup independent de comunicare și oferă servicii integrate de publicitate, branding, online (prin divizia Frank Digital), BTL, mobil și retail marketing (prin MSPS) și relații publice (prin Oxygen), în parteneriat cu Smart Atletic, agenție care organizează competiții de masă și corporate.

Previous Post

Marius Buruianu: “Nu mai concep să treacă o zi fără bicicletă”

Next Post

Vlad Tănase: Ce îmi oferă sportul de anduranță nu am găsit nicăieri altundeva

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top