Peste 1.000 de alergatori au luat startul la cea mai mare cursă a iernii

Duminica asta a avut loc cea de-a 4-a ediție a evenimentului de alergare pentru amatori, Băneasa Trail Run 2015, powered by Băneasa Shopping City, sponsorizat de INTERSPORT, cu susținere pentru campania #RespirăSănătate și organizat de Asociația Trăiesc Sănătos și agenția Running Media.

De la an la an, competiția Băneasa Trail Run a crescut, astfel că de la 180 de participanți la prima ediție din 2012, anul acesta s-a depășit pragul de 1.000 de alergători. De altfel, succesul demonstrat al evenimentului a determinat organizatorii să ia decizia de a organiza în 2016 trei ediții Băneasa Trail Run: ediția de primăvară (24 aprilie), toamnă (11 septembrie) și de iarnă (11 decembrie).

1

“Băneasa Trail Run este, în primul rând, un eveniment de suflet pentru Running Media, este primul eveniment sportiv în a cărui organizare ne-am implicat, un proiect care a crescut frumos de la an la an și care își merită renumele de <Sărbătoarea Alergătorilor>”, a declarat Theodor Manolache, partener al Running Media Consulting.

La Băneasa Trail Run 2015, s-a alergat pe traseul tradițional de 10,5 km, dar și pe traseul de 21 km, inaugurat anul trecut de echipa Băneasa Trail Run.

Pentru al patrulea an consecutiv, încurajăm alergătorii să descopere plăcerea de a alerga în natură, în pădure, și de a-și menține forma fizică. Sperăm ca prin acțiunea Băneasa Trail Run să ducem mai departe mesajul Asociației noastre, și anume acela de a promova sportul ca activitate normală în viața fiecăruia dintre noi”, a declarat Vlad Mihalache, președintele Asociației Trăiesc Sănătos.

Startul s-a dat din fața restaurantului Casa Albă, lângă intrarea în pădurea Băneasa. 500 de alergatori au participat la proba de 10,5 km și 525 la cea de semimaraton. În total, peste 1.000 de alergători care s-au declarat încântați de traseu și atmosferă.

În kitul de concurs, concurenților li s-a oferit o vestă pentru alergare, o cană filtrantă Aqua Optima, un bidon de hidratare și un baton energizant de la PowerBar , iar câștigătorii au fost recompensați cu premii în bani în valoare totală de 7.200 lei.

Câștigătorii editie a 4-a sunt:

Semimaraton – 21 kilometri                                        Cros – 10,5 kilometri

Open Masculin                                                                  Open Masculin

Locul 1: Munteanu Florin                                              Locul 1:  Timbalist Ghenadie

Locul 2: Stroescu Daniel                                                Locul 2: Ene Pavel

Locul 3: Purcea Ionut                                                      Locul 3: Milea Radu

Open Feminin                                                                   Open Feminin

Locul 1: Stroescu Iuliana                                                Locul 1: Manac Antoanela

Locul 2: Veliscu Maria                                                     Locul 2: Buga Florentina

Locul 3: Muscalu Ionela                                                 Locul 3: Tempeanu Ilinca

Clasamentul competitiei e aici.

Powered by: Băneasa Shopping City

Sponsor: Intersport Romania

Susținem: #RespirăSănătate

Parteneri: Ciuc Natur Radler, Borsec, Carrefour, BCR, Aqua Optima, PowerBar, Barilla, Casa Alba, Polar, Eisberg

Parteneri media: Radio 21, Preda Publishing, Asociația Bucharest Running Club

Pareneri tehnici: Stejarii Country Club, Netopia mobilPay, 42km.ro, Smart Atletic, Quantix Marketing Insights, Romprest, web2sms.ro

Organizatori: Asociatia Traiesc Sanatos si Running Media Consulting

Previous Post

Iarna e pentru planuri în Jurnalul de aventuri!

Next Post

Destinaţii exotice de aventură: top al preferinţelor românilor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to top