Duminică, 24 aprilie, de Florii a avut loc ediția de primăvară a evenimentului de alergare pentru amatori, Băneasa Trail Run, powered by Băneasa Shopping City si sponsorizată de INTERSPORT.
Evenimentul este la prima ediție de primăvară dupa ce primele 4 editii au avut loc iarna, în decembrie. Alergătorii au avut de ales între clasicul traseu de cros 10.5 km sau provocatorul taseu de semimaraton 21 km.
1.000 de panticipanți au strigat prezent la provocarea de a alerga pe potecile pădurii Băneasa. Îmbrăcată în straie de primăvară, pădurea oferă o experiență total diferită de celelalte anotimpuri. Verdele crud, aerul proaspat și miresme de plante i-au încântat pe alergători la tot pasul. La final, fiecare concurent care a terminat cursa a primit o medalie de finisher, prima din puzzle-ul de medalii al seriei.
Organizare foarte bună, mi-a plăcut încă din iarnă. Atmosferă frumoasă și competiție pe traseu. Mi-a placut ideea de serie si o sa revin la următoarea editie să alerg alături de prietena mea pe acest traseu frumos, a declarat Catalin participant Băneasa Spring Trail Run.
Este o cursa frumoasă la care particip cu drag în fiecare an. Este o noutate ideea de serie și este o noutate să alerg primăvara în păure. Îmi place atmosfera de pe traseu, voluntarii care mă încurajează și care mă ajută să zâmbesc și să rezist până la finish, a declarat Antoanela participant la Băneasa Spring Trail Run.
Printre participanți au fost și alergători care și-au serbat onomastica alergând alături de prieteni. Ei au avut parte de o atmosferă de sarbătoare, li s-a cantat,,La mulți ani’’ și au primit un cadou dulce din partea organizatorilor.
„Comunitatea din jurul evenimentului Băneasa Trail Run devine din ce în ce mai numeroasă. Acest lucru reprezintă pentru noi o mare bucurie, dar și o responsabilitate. Vrem sa oferim alergatorilor o experiență placuta de fiecare data, tinand cont de specificul fiecarui anotimp”, a declarat Vlad Mihalache, președintele Asociației Trăiesc Sănătos, Coorganizator.
,,Băneasa Trail Run înseamnă provocare, prietenie și aventură. Sunt 3 cuvinte cheie pe care le vom folosi în cele 3 ediții de anul acesta. Fiecare alergător are motivația lui pentru care vine să alerge la Băneasa Trail Run. De la organizare, traseu memorabil pe potecile pădurii, până la prilejul de a ieși cu prietenii la aer curat, fără să plece de fapt din București, a declarat Theodor Manolache, Partener al Running Media Consulting, Coorganizator.
Pentru că duminică a fost dezlegare la pește, participanții au putut opta pentru o porție de saramură de crap cu mămăliguță, iar cei care au decis să țină postul până la final au putut alege o porție de paste Barilla. Masa a fost completată de o salata Eisberg, apă minerală plată Borsec și o bere Ciuc Natur Radler 0,0% alcool.
Kitul de concurs a fost oferit într-un rucsac de sport, acesta conținând un tricou tehnic pentru alergare ProTouch de la Intersport, un bidon de hidratare și un baton energizant de la PowerBar, o băutură de migdale și o bautură de cocos oferite de Alpro. Câștigătorii au fost recompensați cu premii în bani în valoare totală de 7.200 lei.
Urmează ediția de toamna pe 18 septembrie și ediția de iarnă pe 11 decembrie.
Clasamentul preliminar al competiției îl puteți găsi la acest link:
Pentru mai multe detalii despre ediția de primăvară accesați http://baneasatrailrun.ro/spring-trail-run/ sau pagina seriei Baneasa Trail Run: www.baneasatrailrun.ro De asemenea, ne gasiti si pe facebook la https://www.facebook.com/BaneasaTrailRun sau https://www.facebook.com/events/767758313356287/
Powered by: Băneasa Shopping City
Sponsor: Intersport
Parteneri: BCR, Borsec, Ciuc Natur Radler, Carrefour, PowerBar, Eisberg, Barilla, Romprest, Casa Alba
Parteneri media: Kiss FM, Preda Publishing, Running Mag
Pareneri tehnici: Stejarii Country Club, Netopia mobilPay, Web2sms, Polar, Quantix Marketing Insights, Bucharest 10k & Family Run, Smart Atletic.