Asociaţia ViitorPlus şi Dolce Sport îi invită pe toţi iubitorii de alergare şi mişcare în aer liber, dar şi pe iubitorii de natură să susţină creşterea suprafeţelor împădurite din sudul ţării, participând la Crosul Pădurii powered by Dolce Sport. Crosul va avea loc pe 30 martie, în Parcul Tineretului din capitală.
Crosul Pădurii powered by Dolce Sport îşi propune să atragă la start atât alergători începători, cât şi pe cei cu experienţă, numitorul comun pentru ambele categorii fiind dorinţa de a trăi sănătos şi a susţine plantarea câte unui puiet pentru fiecare nou-născut din România, propusă de campania Pădurea Copiilor a asociaţiei ViitorPlus.
În 2014, Crosul aniversează cea de-a 6-a ediţie cu o alergare de dimineaţă, motto-ul de anul acesta fiind: „Trezeşte-te în alergare!”. Şi de această dată, concurenţii îşi vor putea alege o echipă în care să alerge, în funcţie de preferinţele pentru o anumită specie de puieţi plantată frecvent în campaniile de împădurire ale ViitorPlus sau pentru unul dintre alergătorii de anduranţă, cu experienţă, care vor fi căpitani de echipa: echipa Frasin, condusă de Oana Badea, echipa Stejar, condusă de Andrei Gligor, şi echipa Tei, condusă de Andrei Roşu.
Crosul Pădurii powered by Dolce Sport va cuprinde cele 3 probe consacrate: Mini-maraton de 10 km, Cursa Populară de 3 km şi două curse de Copiilor de 500 şi 1000 m, în funcţie de vârstele micilor participanţi. Înscrierile se fac online aici. Noutăţile pot fi urmărite si pe Facina de Facebook a evenimentului, aici.
Exista si o “tinuta de scandal” la acest concurs: organizatorii le propun tuturor participanţilor să-şi asorteze adidaşii la pijama, pentru că la această ediţie pijamaua este „ţinută obligatorie” de alergare 🙂
Campania Pădurea Copiilor a demarat în a doua jumătate a anului 2011 ca parte din programul “Adoptă un copac!”, derulat de către ViitorPlus de aproape 7 ani. Până acum, Pădurea Copiilor a fost cauza de mediu la 12 evenimente de alergare în care au luat startul pe distanţe diferite, de la cros de 3 km, până la distanţe de Triplu Iron Man şi a atras susţinerea a peste 5.500 de alergători, datorită cărora a fost împădurită o suprafaţă echivalentă cu 12 terenuri de fotbal.